maandag 11 april 2016

Hier ben ik weer....
 
Hallo, tot mijn verbazing zag ik dat het weer een hele poos is geleden dat ik hier een berichtje heb geschreven, niet omdat ik niks gedaan heb hoor ben nog steeds met van alles bezig. Een beetje laat maar ik had een paar borduurtjes gemaakt voor de Pasen. Ik wilde ze toch even laten zien:-)
Ook zijn alle blokken van de Stonefield quilt klaar en ben ik met een rand begonnen, niet de originele want ik ben niet zo van de hexagonnen maar gewoon een met hartjes en bloemetjes. 
En wil ik jullie graag mee laten genieten van onze dames die de quilts ook erg leuk vind vooral om op te liggen:-) 
Gelukkig krijgen we vandaag een hele mooie zonnige dag, de lucht is strak blauw zonder wolkjes dus gaan we hier lekker van genieten en worden er ook nog lapjes vastgenaaid. Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en geniet van het zonnetje, ik zal in ieder geval weer meer berichtjes hier gaan plaatsen.:-)
 
Groetjes Anneke
 
 

3 opmerkingen:

quiltsathome zei

Wat maak jij mooie dingen !!

Anoniem zei

Mooi die borduurtjes en je rand voor de Stonefields ook. Wat heerlijk, die 2 poezen zo gezellig bij je. Nog een fijne dag. Groetjes Wilma

Marijke zei

O wat een mooie borduurwerken ik ben verliefd op de linker in een kleur die haas geweldig wat een leukerd!!!
En geef ze eens ongelijk die dames liggen toch heerlijk op die zachte quilt!
fijne dag,
groetjes van Marijke